دانلودهنگ قلبم علی لهراسبی

































دنیای مددخترونه

شیک ترین وبلاگ دنیا

وااااااااااااای من عاشقش شدماهمش اینوگوش میدم  مگه انقدازاین اهنگ خوشم اومده هلاکشمااااااااا اگه دانلودنکنی

ازدستت رفته اینم لینک دانلودش البته من باهمین ادرس دانلودکردم نمیدونم شمامیتونین یانه امااگه شدیه

نظرکوشولوهم بدیداگه نشدالکی خون خودتونوکثیف نکینونظرفشی نذارین بریدیه جادیگه دانلودکنین واااااااا

 http://s1.picofile.com/file/7287910214/06_Ghalbam.mp3.html

 

متنش

وقتی دل دیوونه بی تو داره میمییره

وقتی داری میبینی قلبم پیش تو گیره

میری نمیگی شاید بی تو تک تنها شم

میشه نمیخوام اما هیچوقت مثل تو باشم

وای خدا قلبم میریزه
 اون برای من خیلی عزیزه
بی قراره قلبم عاشقت میمونه
عشق تو دنیامه و چشام بارونه
بی قراره قلبم عاشقت میمونه
عشق تو دنیامه قلب من میدونه
وقتی دل دیوونه بی تو داره میمیره
وقتی داری میبینی قلبم پیش تو گیره
میری نمیگی شاید بی تو تک و تنها شم
میشه نمیخوام اما هیچ وقت مثل تو باشم
وای خدا قلبم میریزه
 اون برای من خیلی عزیزه

 

عاشقش شدی توهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هام: <-TagName->
و در تآریخ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,در سآعت 14:35 کی نوشته؟ : پـرنـسس| |

miss-melody